Step one - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kiki Nelissen - WaarBenJij.nu Step one - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kiki Nelissen - WaarBenJij.nu

Step one

Door: Kiki

Blijf op de hoogte en volg Kiki

27 Juni 2011 | Singapore, Singapore

Met een fantastisch uitzicht op de skyline van Singapore zit ik op de 28e verdieping in het appartement van Noor en Jorn voor een eerste update.
Na een goede vlucht: paar filmpjes, beetje turbulentie, vies eten, kwam ik vrijdagmiddag rond een uur of 5 in Singapore aan waar ik door de Singaporese effcientie binnen een half uur in de taxi zat en om half 6 in huize Veld-van der Lans binnen stond. Ze hebben hier echt een heel mooi appartement, met zelfs een eigen slaap- en bandkamer voor logees! Hoe gek maar vooral hoe leuk toen Noor thuiskwam om haar in haar eigen woonkamer op te vangen!
Voor een eerste, tweede kennismaking met Singapore, waar ik 4 jaar terug ook al even was, zijn we meteen naar centrum gegaan voor een cocktailtje op de 64e verdieping van een van de tig grote torens. Een leuke variatie op de vrimibo wel! Vervolgens wat local food bij Satay street en mn eerste avond was een succes! Zaterdag kwam Noor me rond 12 uur toch maar wakker maken, geloof iets met een jetlag... Gelukkig hebben ze hier ook hop on-hop off bussen, dus in de go hip go topless (het dak dan..) bus een mooi rondje gemaakt met mijn eigen tourguides. Het is zo leuk en bijzonder om te zien wat hun hotspots, leuke kroegjes zijn en om een beeld te krijgen bij het leven van Noor hier! Gister hebben Noor en ik een rondje heritage gedaan, met Little India en Arab street waar ik ook weer voor mijn oude hostel stond, echt een beetje down memory lane... Er komen sowieso de afgelopen dagen al heel veel herinneringen aan m'n vorige reis boven, bijzonder maar het is vooral tijd om nieuwe herinneringen te maken! Vandaag zijn Noor en Jorn weer aan het werk en ben ik de dag maar begonnen aan het zwembad bij het condominium op de 10e verdieping. Ik slaap helaas nog niet opperbest, een combi van het tijdsverschil en alle indrukken en verwachtingen volgens mij, dus daar nog even rustig wakker worden.
Ga zo weer even op verkenning hier en vanavond nog lekker eten. Singapore wordt ook wel Azie voor beginners genoemd, dus een mooie opstap naar Vietnam waar ik morgenochtend heen vlieg.
Tot snel!

  • 27 Juni 2011 - 05:57

    Noeni:

    Lieve Koeki

    wat fijn te lezen dat je zo geniet!
    Goede vlucht morgen en ik kan niet wachten tot je volgende verhalen en nieuwe herinneringen!
    Dikke kus

  • 27 Juni 2011 - 06:00

    Marjolijn:

    Hé Kiki, nog 88 dagen zie ik. Dat houd ik wel vol. Fijn dat je nu al aan het genieten ben. Succes met slapen en ik wacht op je volgende verhaal!
    Liefs

  • 27 Juni 2011 - 06:01

    Marjolijn:

    benT

  • 27 Juni 2011 - 06:53

    Eva:

    Ha snoeteschetebeschuitelicious :)
    Je bericht begint met Singapore 33graden. Toen had je me al.. Jullie quality-weekend klinkt heerlijk en wat gaaf zulke persoonlijke wijze guides! En sja die jetlag moet je maar even voor lief nemen en dan doe je toch gewoon een extra dutje aan het zwembad ;) Lieverd geniet!!!!! Dikke kussen

  • 27 Juni 2011 - 08:01

    Merlijn:

    Heerlijk ontspannen en vertrouwd begin van een mooie reis!!! Veel plezier nog even bij Noortje & Jorn en alvast veel plezier in Vietnam!!! X

  • 27 Juni 2011 - 08:32

    Liek:

    Chukurukuutje!! sounds great. En jeuh, leuk dat je ons weer zo op de hoogte kan houden. enjoy the good life! dikke kus aan Noor & Jorn!
    -x-je Liek

  • 27 Juni 2011 - 18:37

    Mies En BJ:

    Sounds really nice baby!!!!!! Mooi om je verhalen te lezen, aldus BJ! Ook hier begint de temperatuur iig al behoorlijk te stijgen... vandaag 31 graden!!! Fijne vlucht morgen liefje!! En dikke kus voor Noor!

    xxx Mies en BJ

  • 27 Juni 2011 - 19:20

    Steer:

    Ik mag dan wel in het buitenland zitten, maar hoor toch graag als men weer plannen hefet voor een nieuwe reis, haha, Wist niet dat je ook lekker een nieuwe reis had gepland. ANyway, krijg je waarbenjij.nu bericht, dus lees je avonturen!!

  • 27 Juni 2011 - 20:15

    Vadertje:

    Lieve schat, Klinkt nu al weer fantastisch. Het grote genieten is dus bij de 'banktrainees" goed van start gegaan. En nu op naar Vietnam.Kan al bijna niet wachten om het volgende verslag te lezen. Vanuit een op dit moment tropisch Nederland een hele dikke kus. Liefs voor jouw goede vrienden over zee.


  • 28 Juni 2011 - 06:45

    Arjan:

    Ik ben ouder of misschien toch nieuwerwets met mijn reacties en likes op facebook op dit verhaal. Ik zeg gisteren tegen Marjolijn ik ben de eerste die gereageerd heeft (via facebook), maar wat blijkt op waarbenjij.nl kun je ook berichten achterlaten. En ik was dus helemaal niet de eerste.... wat een faal.

  • 28 Juni 2011 - 11:21

    Roebel:

    Kiekieeeieieieieieeeeeeee :)

    Al richting Vietnam vertrokken?? Daar is opa kaka trouwens geboren he?! Toen hoorde het nog bij China geloof ik. Enfin... :)
    Heb gisteren de post en plantjes bij je moeder gedaan. Zijn zaterdag bij je moeder langs geweest..was gezellig in de auto maar we miste jou. Weer regen, weer Belgie (en verkeerd gereden..waren bijna terug naar Breda gereden).Inez vond het leuk dat we langs waren geweest en wij vonden het ook fijn om dat uit jouw naam te kunnen doen. Lag een lief belgisch vrouwke naast je meoder,maar Inez verstond haar niet altijd haha Morgenochtend vertekken we naar zuid frankrijk.....carefour her we come :)
    oh en heb afgelopen weekend wel 5x sex met die kale gehoord...doen ze denk ik speciaal voor jou,hoef jij het nu niet meer aan te horen.;)
    Tot je volgende update! Kus

  • 29 Juni 2011 - 07:57

    Kirstin:

    Kieks!

    Step one, so far so good! Inmiddels goed geacclimatiseerd? Hoe is Vietnam?

    Geniet ze! X

  • 30 Juni 2011 - 10:34

    Ro:

    vergeet je niet om een zak loempia's voor me mee te nemen? met hete saus! ;-) xr

  • 12 Juli 2011 - 15:43

    Marischka:

    Lieve Kiki, wat een mooie verhalen.Hoorde van je Moeder dat je een engels meisje ontmoet hebt en dat jullie samenverder reizen,hoop dat je het gezellig met haar hebt.We hebben een prima vakantie in Coudalere gehad,heerlijk weer en lekker eten. Vandaag weer gewerkt,dat is wennen.Veel plezier en voorzichtig ! Tot de volgende mail . liefs van ons Marischka

  • 12 Juli 2011 - 19:19

    Jenny Van Eer:

    Ah lieve Kieks! Ik ben nu al een grote fan van jou. Ik vindt het hardstikke leuk om je te volgen (alsof ik ook mee reis) en zoals ik al zei ....je hebt een groot tallent voor schrijven! Veel plezier liefje en we houden contact!!
    Dikke kus alvast!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn tweede reis

Recente Reisverslagen:

22 September 2011

De tijd vliegt, en ik ook bijna...

29 Augustus 2011

Apen en andere streken

28 Juli 2011

Sawatdie kha!

17 Juli 2011

de verschillende gezichten van Vietnam

30 Juni 2011

Eerste indrukken Vietnam
Kiki

Actief sinds 04 Sept. 2006
Verslag gelezen: 549
Totaal aantal bezoekers 24080

Voorgaande reizen:

23 Juni 2011 - 23 September 2011

Mijn tweede reis

22 Oktober 2006 - 09 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: